Jun 13, 2008

YOGA


yoba
Gužvanjac na poslu je iza mene, a ja sam izašla na svetlost dana iz memljivog ofisa; Već nekoliko puta sedela sam u letnjoj bašti i uživala u blagodetima nerada: hladnoj nes kafi uz cigarete, tračarenju s prijateljicama, šopingu, besciljnom tumaranju kroz grad, snabdevanju beskorisnim informacijama tipa - ko, gde, kada, kako - i s kim;
Pregledala sam i šta novosadske butikašice smatraju da je trend ove sezone :-O! (Bože, da li one to i same oblače??!)
E sad, pošto se treba uterati u nov kupaći kostim (koji će biti promovisan tokom letnjih meseci na Štrandu, pod lupom raznih posmatrača) sledeće na redu ovih dana je pronalaženje modela koji je protivno svakom What-not-to-wear principu, pre svega lep!
Nekad me je brinulo da li “nešto kipi” sa strane, od gore i od dole, a sad sve manje; Ruku na srce – ne mogu da budem nezadovoljna izgledom, s obzirom da nije u pitanju skupa nega tela (i duha!), vec genetski potencijal;
À Propos (skupe) nege, pre neki dan rešila sam da se konačno posvetim mom pomalo zapostavljenom telu ( i duhu) . Kao poručena je došla ponuda (sledi ogavna reč...) Sindikata, po kojoj dobijamo ta-da-da-da - PO PUNOJ CENI (niko nema tako dobar Sindikat!) pravo da se po ceo dan, kad god nam padne na pamet, (kao, vreme je neograničeno, iako crkavaš već posle 45 minuta!) naprežemo, skačemo, znojimo, vozimo bicikl u mestu, i šta sve ne, za ništavnu cenu od 70 eura po osobi! Takodje, možes da koristiš saunu, solarijum i masažu al’ u duminama, jer se, naravno, extra plaća. Pa ako ti 100 eura zalegne za fancy fitness centar, sa malo dodatnog troška za higijenski manikir, pedikir, totalnu depilaciju, frizera, od jos brat-bratu - 150 eura, možeš sasvim lepo da izgledaš, i što je najvažnije da se dobro osećaš praznog novčanika – jer ne treba mariti za te odvratne materijalne stvari; Ali, razmišljajući kao uskladiti duhovno i materijalno, došla sam do informacija (to su one nepotrebne s početka priče) o yoga ili joga majstorima (učiteljima!) kojih ima napretek (preselili su se iz Indije!) Oni se distanciraju jedni od drugih (“njegov čas liči na aerobik, bljak!”), iako nama običnim smrtnicima mogu izgledati slično, ako ne i isto; Sistemom eliminacije došla sam do jedne fine, staložene i neverovatno usporene ženice (mora da je u nekom prošlom životu bila kornjača!) koja mi veoma prija;
Inače, u igri su bili sledeći “učitelji”: jedan mahniti, jedan drski, direktorica, jedna što izgleda kao Indijka; jedna što radi na tri mesta (ne u isto vreme, bilo bi suviše spooky!), jedan za koga sumnjaju da je u stvari clan mračne sekte, jedna što radi i za vreme leta, preobraćeni džet-seter i ova moja kornjača; Sve u svemu, na prvom času, istezala sam se koliko sam mogla, pazila da ne ostanem u nekom nedostojanstvenom položaju, pratila instrukcije, disala (ne obično, nego PRAVILNO!) mislila na svoju malenkost jer to je suština – za promenu razmišljati o sebi, a ne o bakaluku; E, da, međutim....Sada kad ja konačno imam vremena i novca, škola yoge je došla do letnjeg raspusta, tako da se vidimo tek u oktobru i to ako se skupi dovoljan broj interesenata!
Do tad, furaću po kući sari sa Portobelo pijace, paliti insens štapiće, ponavljati pozitivne mantre(da pobedim na konkursu, da hm..ono sto prizeljkujem, a ne smem da kazem, itd.., da uzivam u godišnjem, itd.) i pokušavati da se setim nekog od mojih prošlih života!

No comments: