Jun 25, 2008

Goli godišnji

Ne sećam se da sam na godišnji odmor iz ove moje firme ikad odlazila spokojna; Možda prve godine (kad još nisam znala za jadac), ali toga se ne sećam;
Svake sledeće godine, scenario je bio isti; drhtim od umora kao hrt, očajnički pogled okrećem prema kalendaru, brojim dane; Najzad gasim PC, uzimam sitnice sa stola I odlazim; Na odmor?! MALO MORGEN; sledi košmar;
Prvo ugledam propušten poziv od kog mi se smrzne govno; vrtim film unazad, preispitujem se da li sam ispoštovala PROCEDURU odlaska sa sve javljanjima I Kurti I Murti, Bogu Ocu, šefu, kolegama, da li sam završila odavno završen posao, da li sam isključila rešo ( da sam ih tako slučajno potpalila, čula bih valjda na vestima?!) ugasila (onaj pomenuti) PC, itd. Nakon temeljnog preispitivanja, a pošto mi adrenalin proradi, što od besa, što od straha, počinjem da razmišljam…
Da li ja to prolazim kroz nekakvo iskušenje ili je u pitanju pakost onih koji ostaju da rade, nešto treće ili šta u PM;
Da li sam ja tako važna persona tamo, da se bez mene ne može raditi; Kolega takođe ide na godišnji; hm, big dil; Pošto ni ja nisam tamo, dizajn (koga dizajniraju svi samo ne dizajneri)
će nam zastareti, odumreti, obesmisliti se; Šta li? Ili je potrebno nešto ambulantno izdizajnirati ( kao da sam lekar na urgentnoj hirurgiji, pa treba da dežuram u slučaju hitne intervencije na bilbordu, sa asistentima iz štamparije)
Ne, ništa od svega toga; To je samo sadizam, koji se razaznaje kroz:
  • Telefonskim pozivima, bez naročitog povoda, prvo podsetiti lenjivca da on ne radi – a oni rade;
  • Jedan poziv nema efekta – to bi mogao u svom bolnom mozgu, eventualno, da potisne, pa da se opusti I odmara; (A to se nipošto ne sme dozvoliti – on mora na mentalnom nivou neprestano da komunicira sa maticom!)
  • Ima familiju? Pa ko mu je kriv; Da nema, radio bi isto tako dobro kao i oni, a ne zabušavao na godišnjem;
  • Ima drugog posla, hobije i interesovanja? On ne sme imati drugog posla - to su sve besmislice;
  • Rendaćeš ga dakle, više puta nedeljno, sve dok ne revidira stav I vrati se tamo odakle je tako bezglavo pobegao;
  • Pošto je nažalost (nekakav) zakon na strani lenjivca na godišnjem odmoru, pa mu se eto, isti ne može uskratiti, dajte da lenjom kučkinom sinu ne damo ni trenutka mira;
  • Takođe, treba dovesti u pitanje broj dana tzv. starog godišnjeg, da se slučajno ne dogoditi da je prevrtljivac ušićario koji dan, pa umesto bolovanja koristio godišnji?!Hm? Ako je samo običan prašinar, a ne neko od menadžmenta (koji nikome ne polažu račune, a putovanja računaju kao slobodne dane) onda je SIGURNO krao dane; Stoga proveriti još jednom!
  • A kad se vrati, dočekaće ga špalir sve samih vrednica koje izgaraju od rada...

No comments: