Feb 25, 2009

Psiho (Gazde i podstanari 2.)



Ne bih ja ovo pisala i time evocirala ružne slike od pre dva dana, pogotovo zato što sam sklona da gadne stvari brzo zaboravljam, ali bojim se da đavo polako odnosi šalu. Istovremeno će mi čitaoci poslužiti kao svedoci slučaja, ako me neko dohvati u mračnoj uličici i isprebija :-))
Razne stvari se dešavaju, ništa nije nemoguće, padalo mi je na pamet, dok sam čitala poruke moje (bezmalo) bivše podstanarke;
Večeras smo dušica i ja išle na rođendan kod Lare. Krenule smo oko pola 7, a ja sam zaboravila telefon. Kad sam se vratila, bilo je nekoliko propuštenih poziva i 3 poruke. Kad sam videla ime ispod broja, zgadilo mi se: podstanarka.

Poruka br. 1, 18.33
"Zbog cega si opet usla kada ja nisam tu? Molim te objasni, ja stvarno ne razumem!"

Poruka br. 2, 18.43
"OK :-)"

Poruka br. 3, 18.53
"Ja cu ti predati stan naj kasnije do petog sa placenim racunima i u stanju kakav je bio, sa izuzetkom stvari koje su mi izdate a odndsene na "ciscenje" samo mi se skini i ne krsi VISE UGOVOR! Reci hvala sto nemam vremena da se i ja inatim al' me ne chepi vise! P.S. Ugovor nije u stanu!"

Slutim da joj je neko veoma pametan savetovao da inscenira sve ovo, kako bi me optužila da nešto nedostaje. Zbilja ne znam gde su granice ljudske pokvarenosti.

No comments: