Mar 24, 2009

Epilog, zato što ste vi to tražili

Sa 56 poziva na broj rezervisan samo za oglase koje povremeno dajem kada se stan koji izdajem uprazni, oborila sam sve svoje rekorde u obavljenim razgovorima povodom oglasa i to samo juče! Na tržištu, kako sam saznala nema valjane ponude. Samo šupe sa sumnjičavim bapcima-gazdaricama, što bi se reklo u žargonu zakupaca! Ja sam malo zacenila stan i - izdala jednom mladom momku, sportisti, koji je nedavno postigao veliki uspeh.
A gospođica Podstanarka?
Sa nestrpljenjem sam se od nje oprostila i otišla je u arhivu. Iako se klela da nikome-ni-dinara-nije-ostala-dužna-u-Životu, za sve postoji Prvi put, kao što sam joj i rekla prilikom našeg poslednjeg telefonskog razgovora. Iako se opirala, na kraju je poklekla. Sirota, trebalo bi u stvari da se sažalim zbog jezivih iskušenja kroz koja je prolazila.
Pokušala sam da razgovaram i sa njenom mamom, ali mama se pokazala kao vrlo prosta žena, pa smo brzo završili. Zanimljivo je šta sam saznala od advokata na kog se gospodža pozivala; Ima troje dece od tri različita oca (od kojih je jedno Podstanarka), udala se pre par godina za čoveka od 85 godina, ubrzo ostala udovica, naravno, a kasnije se udala za njegovog sina i živi srećno ili nesrećno u kući koju je nasledila. Selo-veselo.
Podstanarka nije otišla 15-og, već ranije, 5.-og. Tek kad se iselila, javila je da više ne živi u tom stanu. Dug je na taj dan iznosio 36.600,00 dinara. Trebalo mi je dosta diplomatskog ubeđivanja dok nije pristala da plati 10, od 20 hiljada svog duga, jer sam ostatak naplatila od depozita; Dobila sam, takođe spisak od dve - tri stavke za koje smatra da treba da mi odbije od duga (popravka brave(na kojoj je napravila "rošu" promera 15cm!) i mašine za veš)!
Za krečenje, mašinsko pranje troseda i spremanje stana, bilo mi je potrebno više od 100 eura. To što je ostavila iza sebe je delikt protiv osnovnih načela higijene. Jednom rečju - flora i fauna!
U ladici za prašak, mašine za pranje, naišla sam na kolonije crnih i zelenih algi! (fotke ću sutra postaviti) Bilo me je strah da gurnem ruku unutra, ne bih li proverila može li se to uopšte sastrugati, da me nešto ne ujede, pa da bacim mašinu zajedno sa životinjom koja se unutra nastanila.
Baš me čudi što se kvarila...
Poslaću joj još jedan SMS, da proverim hoće li platiti ostatak, mada čisto sumnjam u to. A možda ću joj u narednih 5 godina svakog 15.-og slati po jedan sa istim pitanjem.
Čisto da se podsećamo.

No comments: