Mar 10, 2009

Psiho 2.

E, a sad...
Pošto se stvar sa Crnim okončala hepiendom, mogu da se vratim glupostima:
Podstanarka .BUUUAH! (ovako plaše malu decu! ;-)
Da nije onih računa, ja bih se u stvari odlično zabavljala studirajući njeno ponašanje.
Naime, u SMS poruci (da je ne prekidam u poslu!)
pitala sam je da li je rešila pitanje računa i istovremeno je obavestila da je u stanu od danas isključen telefon zbog duga od 10.000, za protekla 3 meseca; I bukvalno - ništa drugo. Kao i prošli put, to je izazvalo salvu svačega.
Takođe, u Telekomu sam dobila delimični listing, na kome se vidi otkud toliki račun: Prijateljica je zvala brojeve koji su namenjeni raznim kvizovima, nagradnim igrama, itd...Sjajno!


poruka br. 1. citiram:
Upadas mi u stan!
Kad sam ti zakasnila za 18 meseci 3 dana, Onda i na taj dan opet i to ne sama! I sledeci dan kada je bilo placeno A NI U KOM SLUCAJU NA TO PRAVA NEMAS! Samim tim mi ugrozavas privatnost i ja bivam primorana da se iselim pre vremena. Odnosis stvari iz stana (ne sama!) koje su mi bile iznajmljene, i to naravno BEZ MOG ZNANJA(pa ti meni bre dodjes Bog)Za popravke vrata i masine, se nisi ni ponudila da platis, a procitaj ugovor.
Sada i mene teras da se ciganim ko i ti! Videla si da bez obzira na sve pokusavam kulturno.
Dokle taj tvoj kretenizam ide?
Platicu kad budem mogla, sada ne mogu jer si me naterala da odem i izbila mi ne planirano 400e.

(btw, nije mi baš sve jasno, o čemu ona tu govori, malo počinje da se gubi)

poruka. br. 2 (nije dobila odgovor na prvu, a nije ga dobila ni na ovu). citiram:
U petak se vidimo!
A to sta ce da iskljucuju me apsolutno ne zanima! Imas depozit za te hitne racune a razliku ces dobiti u petak.

NO COMMENT

No comments: