Sep 30, 2009

Kao ljubav

Sinoć, tako, šetamo moj pas i ja, te dođemo do kraja staze.
Ugledam na dvadesetak koraka, dve siluete. Jedna je dečija, a druga je pseća.
Procenjujem s te daljine, da je dete jako malo, tek prohodalo, a da je pas odrastao.
Taman da zaokrenem, pa da krenem nazad, kad primetim kako ima nešto neobično u načinu na koji je pas jako usredsređen na to dete. Počnem da razmišljam kako dete mora da je jako dobro prema psu, kad mu je ovaj tako privržen.
Moj pas zalaje u njihovom pravcu i privuče im pažnju, a ja odlučim da hoću da vidim ta dva "drugara" izbliza, te stanem da ih sačekam.
Kako polako izlaze iz mraka na svetlost noćne svetiljke, vidim psa kako nežno gurka njuškom detetove, nečim zauzete ruke, brižno ga prati, pogleda ne odvaja, ide mu ispred nogu s jedne, pa na drugu stranu; Dete, musavo Ciganče, približava se i nešto nosi, šta li je... Štene, tek oštenjeno, krmeljivo. Nenamerno, davi ga rukom savijenom u laktu, nožice mu se klate, stomačić mu se napeo kao puna vrećica, eh, ne mogu ni da gledam, okrenem ka kući. Da pobegnem, da zaboravim; Ali ne mogu.
Sirota kujica, mogla je da ujede, da otme, da se izbori; Ali ona to ne učini.
Ostade ponizno da se umiljava ne bi li dobila nazad svoje "dete". Živo ili mrtvo.
A izgledalo je kao ljubav.

8 comments:

Stevo said...

Ponovo jedan dokaz da (na)izgled vara, naročito kada se čini da je ljubav u pitanju. Pozzzz!

Tanja said...

Da, da...nazalost.

Snezana said...

Jadna kuja...
Bolje da predjemo na veselije teme...ako zelis dodji da ucestvujes u Giveaway-u na mom blogu,sretnom dobitniku moja stampa!

Tanja said...

E pa to je nesto stvarno lepo! Zelim ti uspeh! :-)

Tanja said...

Kad dobijem kompliment ja se smesim kao sad, na primer! Kad sam pocela da pisem po blogu, mislila sam kako me bas briga kako ce to da izgleda, posto me niko "ne vidi"; Sa vasim i komplimentima ostalih citalaca,dobila sam mnogo vise nego sto sam ocekivala! Hvala svima 100 puta! :-)

Tanja said...

...vi me staviste u drustvo kakvog nisam dostojna ni izbliza, ali lepo je cuti! :-))

Tanja said...

:-))

Љубичице said...

na kraju sam primoran da ostavim komentar, mada jako retko to radim.
zaista sam uzivao u tvojim tekstovima. lepo hvala.