Jul 11, 2010

Odmor, 1. deo...

Tek što sam doputovala, pre par dana, opet sam spakovala kofere i krenula na novi put. Ne tako daleko, tu blizu, ali opet u inostranstvo. To uopšte ne liči na mene, ja se vrlo teško otiskujem od kuće, tako da sam se ovaj put osećala kao pravi pustolov, upuštajući se u novu avanturu u razmaku od tri dana.
Sada sam ponovo kod kuće i trenutno se osećam vrlo dobro. To će da traje otprilike do večeras, kad ustanovim da klimatizacija u mom stanu ima svoje limite, da se frižider i veš mašina ne pune sami od sebe i da se moj stočić ne postavlja sam. To će me vratiti u vlastitu stvarnost od koje ipak svake godine, ali protiv svoje volje, pakujem minimum ličnih predmeta i odlazim da živim nekakav čudan, privremeni život na ivici svega: živaca, mentalne i fizičke snage, novaca, orijentacije, strpljenja... Nisam ni od onih koji nastoje da ponesu sve iz kuće tamo gde idu, samo da se ne odreknu komfora. Viđala sam takve kad se raspakuju; Iz njihovog prtljaga večito vire ili ispadaju vadičepi, termosice, salvete, kuhinjske krpe, zimski džemperi (nije šala, možda im se pripiša na nekom planinskom vrhuncu uz put, pa kako će goli napolje iz auta) portabl roštilji, televizori, šerpe, lonci, hvataljke (univerzalne) laptop-ovi, dvodelne pidžame, šatorska krila, noćne TOP SHOP lampice za čitanje, gumeni čamci i šta sve još ne, a sve portabl....
U poređenju sa njima ja sam Robinson Kruso, a i to zato jer ne volim da vučem koferčine i trošim snagu već na polasku. Samo malo drugačije shvatanje komfora.
Jednostavno, kako godine prolaze meni je sve besmisleniji odlazak daleko od kuće gde odmah počinjem sa prisilnim akcijama koje inače nikad ne bih tom učestalošću radila kod kuće. Za mene bi zbilja bilo idealno da umesto izlivenog Dunava imam more. Onda bih češće išla na Štrand.
O svemu tome sam razmišljala danas kad sam pregledala pristiglu e- poštu po koju naravno, ne srljam u prvi Internet kafe u svom turističkom odredištu. Imam odličnu sposobnost da se od tih stvari potpuno isključim, toliko da čak ni ne pomislim na blog, poštu ili nedajbože fejs. Elem, u sandučetu sam zatekla svu silu spamova, nešto od prijatelja i jedno pismo u kom me kreativni tim Sajma Beslovesnog Kiča (ne zove se baš tako, ali tu je..) obaveštava da, citiram: nije lepo što nisam uzvratila povratnom informacijom na nekakvo obaveštenje o učestvovanju na istom. E sad, ne samo da sam uzvratila ( ali nije bilo babi milo ) nego sam iz njihovog prethodnog, vrlo eksplicitno napisanog, saznala da su moje, moš' misliti, mesto upravo zbog toga ustupili drugoj kreativki, jer se ja nisam javila na vreme i to sam im u novoj poruci napomenula. Za neka tri i po minuta, budni tim Sajma Kiča (stalno na Mreži, kao paukovi) mi odgovara kako, citiram: mi znamo da je vreme godisnjih odmora,ali takodje znamo i da mnogi (nazalost) ne idu nigde iz Novog Sada. (misleći valjda da će tim bezobrazlukom izazvati moje saosećanje ili je prosto htela da me isprovocira, te da potvrdim neučestvovanje) Čim mi je dotična spočitnula da treba da se osećam privilegovanom što sam bahato i rasipno otišla iz Novog Sada, ja sam je zamolila da mi oprosti na ekstravaganciji, ali da je to bio aranžman koji je prosto mamio (đavola je mamio, ali nek' misli da mi je bilo super) da bude konzumiran ali i da svakako neću učestvovati na njihovom okupljanju (i doprinositi popularizaciji i ovako suviše rasprostranjenog kiča) te joj nudim da ipak platim mesto koje su čuvali za mene.
Eto, znam da je FKNG kriza i žao mi je što neko ko želi da ide na letovanje to možda ne može, a ja, eto nezahvalnica, koja mogu, vraćam se sa njega kao da spašavam živu glavu, ili još gore, kao sa posla u gulagu. Naposletku, ja to ne radim zbog sebe, bilo bi to stvarno moronski s moje strane. Na more vodim moju dušicu, kojoj je to omiljeni provod.
Možda ću imati snage da prepričam dogodovštine i moje impresije s letovanja, ali to je još u draftu i ne znam kad ću završiti....
Eh da, srećan put, ako idete na odmor!
(ako vas nije sramota da odete)

1 comment:

Swarovski said...
This comment has been removed by a blog administrator.