Aug 31, 2010

locomotion situation :)

Ponekad vozim kao kamiondžija. Trubim, svađam se, pušim (samo kad se jako iznerviram), puštam glasnu muziku, lupkam se prstom u čelo ( i druge znakove pokazujem) dileji koji likuje zato što mi preseca put, parkiram se brzinom munje u prostor manji od mog auta, ne dam taksistima da mi uđu u traku dok ne daju žmigavac, (samo) ženama dajem prvenstvo, čak i ako mi ne dolaze s desne strane (sorry, ali sa njima se nikad ne zna...) Kad imam suvozača, vozim propisanom brzinom, a inače se malo opustim...U nezgodnim situacijama obično budem u pravu, iako me od suprotnog deli samo tanka linija;
Parkirala sam se na samom uglu koji čine dve ulice. Kad sam htela da izađem sa tog mesta, morala sam malo unazad, zbog auta koji je u međuvremenu uspeo da se ugura ispred mog. Pogledala sam u retrovizor, videla čist prostor za taj manevar i pošla. Nisam se ni pola metra pomerila, kad shvatih da sam udarila u nešto, što do malopre nije bilo tu. Zvučalo je ozbiljno. Samo sekundu nakon što sam skrenula pogled s retrovizora vozač crnog audija krenuo je da izlazi iz uličice, pa smo se našli u tački preseka. Vidim, nema druge, moram da se raspravim. Kad sam izašla i videla s kim sam htela da se raspravljam, nije mi bilo dobro; Kockasti je jednom rukom još uvek držao volan, a drugom sendvič, od kog je upravo otkinuo ogromno parče , sporo žvačući; U isto vreme je počeo da izlazi. I da izlazi; Kad je izašao, onda je počeo da se ispravlja...Kad se ispravio, ja sam se, momentalno, smanjila. Naizmenično je od gore gledao u mene, pa u zveknuti lim iznad desnog točka, koji samo što nisam počela da glancam dahom i rukavom, nakon što sam Kockastom najzad sagledala gabarit.
Bez reči
je saslušao piskutavo izvinjenje koje se čulo negde sa dna moje inferiorne pozicije, video da je sa limom sve ok, vratio se u svoj skupoceni, šljašteći kokpit, a da nije prestao da žvaće sendvič, i mirno se odvezao dalje.
Bože, hvala ti, i ovaj put sam jeftino prošla.

No comments: