Aug 25, 2010

okruglo, pa na ćoše...

Kad su pre par godina počele da me muče glavobolje i da mi povremeno igraju svetlaci ispred očiju, shvatila sam da moram kod oftamologa. Pregledao me jedan drugar, specijalista i odredio dioptriju od +0,5. Te prve naočare stajale su svuda, osim tamo gde treba, a najviše na dnu torbe. Zbog toga su mi posle četiri godine preostale dve opcije: da istegnem ruke za jedno dva'est santimetara ili da odem po veću dioptriju, te stigoh do +2,0.
Takođe (neskromno) sam poželela i nove okvire. Okrugle. Posle pete po redu optike u koju sam ušla, smanjila sam svoj strogi kriterijum, pa sam samo htela da budu okruglastije; Posle sedme, tražila sam ovalne, u devetoj, ne baš tako pljosnate i na kraju sam morala da odustanem. Usput su me prodavci elokventno i samouvereno upućivali u trendove, sve dok sam još imala živaca da pričam s njima i da ih slušam. Poslednjeg sam isprepadala podignutih obrva, oštrim pitanjem: Okrugle? Hari Poter? Znate ko je Hari Poter? Bravo. Nema, ok. Doviđenja.
Na kraju sam ustanovila, da u celom gradu postoji samo jedan jedini oblik (pljosnatih) naočara i da to određuje prodavac, a ne tržište, odnosno ja, npr. moj oblik lica, obrva, očiju, itd. Imaš da nosiš to što se prodaje i da ćutiš. Trenutno čekam rezultate pretrage u mojoj optici; Rečeno mi je da možda u nekoj od fijoka koje nisu otvarali godinama, postoji nešto nalik tome što ja tražim, ali da nisu sigurni...Optimistična sam, pošto su tako našli i moje hippie, sunčane cvikere.
E, a i ja se baš prenemažem, jel'da? Baš mi okrugle trebaju, nije - nego....

2 comments:

Miljana Mladenovic said...

Nadji na netu i naruci! neces valjda dozvoliti da te ukalupe :))

Tanja said...

Ja!? Nikad! :))