Aug 19, 2010

Sniženje

  • gle, 1500 dinara, bagatela, divan blejzer, kupiću ga...
  • na računu imam oko 1000, dodam još 500 iz novčanika...
  • ali onda neću imati za kafu, subota, drugarice, ovo-ono...red je na mene danas...
  • a treba mi i za cigarete, dopunu i...
  • ali šteta da ga ne uzmem, ide mi uz farmerke i one krem lanene...
  • ne znam da li mi stvarno treba...
  • treba...
  • idem ipak da probam još jednom...
  • dobar je...pa, ne znam u stvari...no za te novce...ona kilava Dragana šila bi mi takav dve godine, em bi mi otrovno naplatila...hm...
  • ako kupim taj onda sam rešila i poslovnu i kežual varijantu...
  • ali ide samo uz crne cipele...
  • ide i uz krem, krem su štraftice na njemu...
  • ali krem mogu da nosim samo u proleće...
  • a nemam ni torbu uz krem...
  • to je malo opcija za taj blejzer...
  • vraćam...
  • ma taman posla da ću ga sad ostaviti...
  • uzimam...
  • idem na kasu i kupujem....
  • vraćam...
  • za kafu ću da promenim 50 evra da imam love do plate...
  • možda već u ponedeljak legne...
  • da, ma da, kupiću ga, šta misliš dušice, da kupim ovo?
  • što, misliš da ne treba da kupim?
  • nije lep?
  • ne sviđa ti se?
  • pa, jeste ja ću ga nositi, ali kad te lepo pitam ti kaži, i ja tebi kažem...
  • nemoj da ja kupim, pa da mi kod kuće kažeš da ti se ne sviđa...
  • što, kuda ti se žuri, ne mogu ja tek tako, daj mi malo vremena...
  • da kupim?
  • ma, neću.
  • evo ostaviću ga, idemo do meksa, a ako još uvek bude tu stajao, to će biti znak da meni pripada...
  • okačiću ga kad se ova što isprobava skloni...
  • hm...ova traži manji broj, gle pa to je ovaj, 38...
  • e nećeš....
  • molim vas ovaj blejzer...:))
  • u stvari savršen je...
  • hvala, doviđenja!

1 comment:

Retka Zverka said...

Eh, žene, žene su čudo. :)