Jan 29, 2011

Parking servis, Filipa Višnjića, juče...




Ja: Dobar dan;  Zašto ste mi ostavili kaznu za parkiranje ispred moje zgrade kada imam godišnju kartu za 2011?
Ona: Blablalblablaalbllal?
Ja: Kažem Vam, tamo gde stanujem, tamo sam se i parkirala, odmah ispred zgrade, na parking, gde mi je i dozvoljeno da se parkiram;
Ona: Bla bla bla bllllllllaallalblbbllall?
Ja: Evo ovako, imam godišnju kartu...
Ona: BlabLabla?
Da, stanarsku! Dakle, godišnju kartu sam....
Ona: Blablla bla blabla??
Jesam, zalepila sam je na staklo....
Ona: Blabla?
POČETKOM JANUARA SAM JE ZALEPILA!....Kakvo je to pitanje? Kakve to veze ima i da je nisam zalepila...Valjda imate podatak kome ste izdali godišnje karte?? Sačekajte, jel' ja vama izgledam retardirano? Mislite da sam ovde došla iz centra radi rekreacije sa unapred smišljenom laži da bih vas provocirala, a sebe izlagala stresu i jer nemam preča posla? Ne razumem poentu? Možda ne bi bilo loše da vam poklonim hiljadu dinara? A da me pustite da ispričam do kraja? ......Dobro, hajde da vidimo tu famoznu sliku, hm? I bolje, umesto što sad tu hipotetički trućamo...
Ona: ?....? (Traži sliku po mračnim pretincima svog kompa...) 
Ja: ETO!!, to Vam govorim - I? I? Šta nije u redu? TO je taj parking, TO je moj auto sa uredno zalepljenom godišnjom kartom. I šta sad?
Ona: blablablablabla...bla blabla...
Ja: Kada?
Ona: blabla
Ja: Što sutra? Što ne sad?
Ona: Blablabla blabla bla bla blablllballala!! Bla bla bla?
Ja: Dobro..., O6* 555 555...A moje ime imate u podacima o vozilu...DOVIĐENJA

Sutra:

Ona: Blabla bla,  Blablabla Blalbala?
Ja: Da, to sam uvek bila ja...Izvolite?
Ona: blabla  blabla, blablabla, blablablablalbal...
Ja: Nazvali ste da me obavestite da ne treba da platim kaznu, pošto niste uneli u vaš "sistem" podatak da ste mi izdali godišnju kartu, a bezimeni haračlija br. 29 naplatio je kaznu uprkos tome što je video zalepljenu etiketu na staklu, jer je kao i svaki dobar robot potpuno ovisan o podacima (kojih nema) iz svog aparatića? Ali ja to sve znam, ništa novo mi niste rekli....
Ona: bla???blal....?
Ja: Šta molim, šta kako? To su korisne informacije samo za vas, jer ja sam Vam sve  to sinoć ispričala, a vi meni sada to isto prepričavate; Vaše je samo da mi se izvinete uz duboki naklon;
Ali dobro, važno je da smo se sporazumeli i da ne moram da preduzimam nikakve radikalne korake;
Samo trenutak, još nešto da dodam, prenesite broju 29 da se drži podalje sve do januara 2012, jer ako ga vidim da mi cunja oko auta, skinuću ga bokericom sa terase, kao glinenog goluba...Doviđenja!


7 comments:

Miloš Miladinović said...

Heh vi makar imate prevog ,,Pauka".
Mi ovde imamo jednog. Ali to je nešto kao nabuženi traktor.

P.S Dobar tekst, posebno mi se svidja ovo sa bokericom hahah. Od srca sam se nasmejao, vrlo duhovito. :))

Moj tzv. život said...

Drago mi je da ti se svidja! :)

Dijana MakeUp said...

hahahahahaha..:)

dijanamakeup.blogspot.com

Moj tzv. život said...

:))

Stewardriz said...

lijep i sladak blog ...

Dženita said...

Hahahahaha, odličan tekst, pravo osveženje u moru ozbiljnih i dosadnih blogova koje čitam od jutros.

Moj tzv. život said...

hvala Dženita! :))